Alla inlägg under april 2013

Av Conny Smedberg - 29 april 2013 19:53

hej på er allt är bra det regnar ute i dag men jag har ju gosat nu i dag det ska jag göra på lördag och söndag men det tar vi då det går bra det med på onsdag är man ledig då får man se vad man gör då jag ska då se vad vädret säger men det är då det jag har ätit nu nu är jag mätt men jag vet inte hur lång jag var ha ha ha nu var jag rolig jag kan vara det det underlättar lite om det är någon som har undrat var jag har hollt hus så har det varit så mycket att göra så när jag har kommit på att jag ska blogga då har tiden varit dax för sängen då när man har gott upp så har man inte kunnat blogga något för att då är det så mycket man ska göra så då tar man det först så kan man ta det som det är då får man ta det när mann kommer hem då har man tid det är konstigt att tiden går så fort att man har god lust att trycka på en knapp det var allt

Av Conny Smedberg - 24 april 2013 23:01

hej på er nu kommer lite bloggar måndag jag var i mora och hämta en rullstol den är bra och sen kom mattias slut

tistag det vart inget bad så det vart att ta det lugnt få när man inte får bada slut

onsdag i dag har jag varit hos min gos alltså lina det var mysigt att vara med den man tycker om slut 

jag hoppas att jag har fått med allt för nu kram 


Av Conny Smedberg - 22 april 2013 16:47

hej i dag har jag varit i mora och fått en ny rullstol den är bra jag kommer till baka

Av Conny Smedberg - 18 april 2013 22:31

hej nu är jag här igen i dag har sara varit här sen kom min bror han hade mina brorsbarn med sig det var kul att se dom god natt

Av Conny Smedberg - 18 april 2013 16:52

hej det är en grå dag i dag det är då fan att det ska vara gråt man blir inte så glad då när man ser ut då tänker man att man ska dra något gammalt över sig men det kan inte häller göra för då blir det inget gjort då för det kan inte bli något alls av dena dag så då biter man i det sura äpplät fy vad surt det var men det var gott en då ha ha jag skojade bara det brukar jag gör hej då jag kommer till baka

Av Conny Smedberg - 17 april 2013 21:01

måndag då kom jag hem och då kom sara och sen kom mattias och var här en stund det var kul sängen väntade sen

tisdag bad sen kom mattias och tittade på film

onsdag jag jobbade och sen har jag bowat det var det hela

Av Conny Smedberg - 14 april 2013 19:09

hej nu har snart söndagen tagit slut och en ny väcka tar sig in åt oss ja vad ska man säga om det jo ni kan ju läsa lördagens blogg med nöje kan jag säga ja hur ska jag börja i dag så har min tjej varit här det har varit mys hela heljen det kan ni läsa om i en annan blogg ni ser ju vad den heter så ni kan ju se där om vi åtr går till dagen i dag så har en kompis varit här med lite saker som jag skulle få när jag fyllde år men det vart i dag sen tog jag bara det lugnt det gör jag nu med mvh eran blogg skrivare conny

Av Conny Smedberg - 14 april 2013 15:27

hej nu kommer lördagens blogg då var lina här ock vi var inne på mitt rum och vi myste med varandra sen var håkan här och jag fick en skiva av han den har jag ej lyssnat på en men det kommer nog i någon dag sen sa lina jag vill inte åka hem kan jag stanna en natt till sa lina ja ring och fråga sa jag ja jag fick det sa lina och då mös vi mer och åt popkorn sen gick vi och la oss kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards